Blogul s-a mutat.

Vei fi redirecţionat automat la noul site. Dacă acest lucru nu se întâmplă, accesează
http://www.ideiurbane.ro
şi updatează-ţi bookmark-urile.

vineri, 4 februarie 2011

Eu decid pe tarlaua mea (01)

Imaginea originala o gasiti pe Fototeca online a comunismului românesc
[Fotografia #AA266]. Fototeca online a comunismului românesc. Vizita de lucru a lui Nicolae Ceauşescu, secretar general al P.C.R., pe şantierul Sălii Polivalente din Bucureşti.(17 iunie 1974). Cota: 81/1974


Acest articol este un pamflet si va fi tratat ca atare, orice asemanare cu persoane, situatii sau cladiri din realitate, este pur intamplatoare.

2 comentarii:

armyuser spunea...

Ştii cumva dacă în foto apare şi autorul proiectului sălii polivalente, dr. arh. Cezar Lăzărescu, care era parcă arhitect-șef al Bucureștilor în vremea respectivă? Din nefericire și în mod inexplicabil, clădirea - deși beneficiază de un sistem natural extrem de favorabil pentru amplasament - expune o volumetrie și o fațadă la fel de neinteresantă ca și numele ei.

popescu spunea...

imi pare rau, dar nu am nici o informatie despre personaje...eu l-am recunoscut doar pe Nicu :)